De publiciteitsmachine draait op volle toeren. Het vrolijke weekblad Adformatie was zo vriendelijk vandaag enige aandacht te besteden aan Copytaria. Nou ja, vriendelijk, het is natuurlijk ook gewoon nieuws, maar toch. Ze hadden het ook af kunnen branden. Zelf krijg ik de Adformatie (die overigens aan de oorsprong ligt van mijn wens opywriter te worden, nu ruim 30 jaar geleden) altijd een paar dagen later. Gelukkig was een van de Twittervrienden zo vriendelijk mij een scannetje toe te zenden dat ik hierbij graag met je deel. Bedankt voor de moeite, Marjolein.
Nu is het zaak door te pakken. Zelf bied ik passanten op mijn gewone site al de (drempelverlagende!) mogelijkheid mij op No Cure No Pay-basis in te huren via Copytaria. Ik geef alle deelnemende schrijvers in overweging hetzelfde te doen. Persoonlijk ben ik van mening dat op het internet geldt: ‘Delen is vermenigvuldigen’. Geef zo veel mogelijk kennis weg, deel je relaties en je netwerk, dan krijg je het dubbel en dwars terug.
Verwijs je potentiële klanten naar Copytaria, dan maak je het netwerk groter. Uiteindelijk worden we daar allemaal letterlijk en figuurlijk beter van.