hoofdzaken in onderkast

ik weet het, ik ben een vreselijke oude lul die wars is van elke vernieuwing en die er dus totaal niks van begrepen heeft, van de moderne ontwikkelingen in de taal en het design, maar ik heb er moeite mee. natuurlijk, je moet je onderscheiden in de sales en dus moet je een dingetje hebben, een haakje, een corporate property als het ware. zo heeft eyear bizdev behalve een lollige naam (oogoor of e-jaar) ook een totaal gebrek aan hoofdletters, zo blijkt op de site. hoofdletters kunnen ze de bout hachelen, ze hebben er een broertje aan dood. weet je wat? fuck hoofdletters! of er ook een filosofie achter zit weet ik niet, maar persoonlijk word ik er behoorlijk iebelig van, die hoofdletterloosheid. en dan die taal! lead generation creëert hot prospects. een dergelijk traject voedt de pipeline van uw sales, welke direct aan de slag kan met geïnteresseerde klanten. welke? geen idee.

Geen idee. Dus dan maar gewoon de hoofdletters weg laten? NEEN, zeg ik u! Alles wat de lezer afleidt van de inhoud, schaadt de impact van de communicatie. Dus hup, eyear! Come to your sentences. Shift for caps!