Met de billen bloot! Krek. op zoek naar passend werk.

Als ik zo eens naar mijn lijst met actieve klanten kijk, moet ik onder ogen zien dat het er minder worden. Zeker als ik mijn huidige bestand vergelijk met een overzicht uit 2001/2002. Kennelijk zijn er opdrachtgevers die geen geld meer (over) hebben voor mijn diensten. Andere trouwe tekstbestellers zijn failliet gegaan of gefuseerd met een bureau met een eigen creatieve afdeling. Sommige klanten zijn me misschien uit het oog verloren omdat ik naar Frankrijk verhuisd ben. Of wellicht vonden ze zelfs een betere copywriter. Al lijkt me dat de minst plausibele verklaring.

Feit is, dat ik inmiddels wel wat nieuwe klanten kan gebruiken.
Nou heb ik in mijn 20-jarige freelance-carrière nooit bewust aan klantenwerving gedaan en ook nu weinig zin om onbekende reclamebureaus en bedrijven lastig te vallen met mijn aanbod. Liever speel ik het via mijn netwerk. Ik zal proberen oude relaties opnieuw warm te maken voor Krek.teksten. En hoop met hulp van mijn huidige actieve klanten ook wat échte new business te genereren. Dit stukje is daartoe een eerste aanzet.

Oproep! Geef je mening over Krek.!
Ik ga al mijn klanten verzoeken hieronder antwoord te geven op de vraag: “Wat zijn de goede én de slechte eigenschappen van Krek.?” Dat mag eventueel anoniem. Gefundeerde kritiek mag ook, want dat is leerzaam. Inhoudelijk interessante commentaren vinden straks hun weg naar een speciale testimonialpagina op mijn hoofdsite www.krek.nl. Ik ben benieuwd!