Bepaal zelf de prijs voor mijn ideeën, tekst of SEO-hulp

Zo. Met hard netwerken heel veel LinkedIn-connecties bijeengesprokkeld. Nu is het zaak iets met al die nieuwe connecties te gaan doen. Ondernemen is risico nemen, dus laat ik beginnen met een spannende aanbieding:

Alles van Krek. met waardebepaling achteraf!

Ik kan een paar dingen goed: originele ideeën bedenken, overtuigende teksten schrijven en websites zó (her)schrijven dat ze beter gevonden worden. Mijn aanbod omvat dus deze drie diensten:

Creatieve ideeën bedenken
Je wilt een concept verfijnen, een business plan verbeteren, een (site)naam verzinnen of een gat in de markt aanboren, maar het schiet niet echt op. Je zit vast. Geen nood. Ik bedenk al 35 jaar ideeën. Voor mijn allereerste artikel liet ik me met Oud & Nieuw insluiten in de Bijenkorf. Jaren later bedacht ik alleen al voor mezelf unieke concepten als het succesvolle immogo.com, het slimme parkengo.com en de briljante flop copytaria.com. Het jeukt een beetje om van mezelf te zeggen, maar het is gewoon zo: ik ben goed in ideeën bedenken en brainstormen. Ik wil met alle liefde ook eens aan jouw kast rammelen tot het muntje valt. Je betaalt alleen als het je echt wat oplevert.

Overtuigende teksten schrijven
Als tekstschrijver houd ik van een eerlijke en sociale toon die de lezer serieus neemt. Heldere argumentatie, logische opbouw, geen gezwam. Heb je écht iets te vertellen, dan zorg ik dat iedereen precies snapt wat jij bedoelt. Weet je wat? Doe de Krek.test. Niet tevreden? Dan betaal je niks.

Zoekmachine-optimalisatie
Het is niet makkelijk om voldoende zoekwoorden in een tekst te verwerken zonder dat het irriteert. Nog lastiger is het om een boeiend en overtuigend verhaal te vertellen dat ook nog eens goed gevonden wordt. Wil jij zo’n verhaal, dan ben ik je man. En opnieuw met waardebepaling achteraf.

Waardebepaling achteraf?
Het is simpel. Het gaat er niet om wat mijn werk kost, maar om wat het jou oplevert. Wat precies mijn meerwaarde is, bekijken we achteraf. Is je project geslaagd met mijn hulp? Sloeg de toon van je brochure aan bij de klanten? Draait je site als een tierelier? Kon je mijn advies in de praktijk gebruiken? Kreeg je veel positieve reacties op die leuke brief? We bepalen samen achteraf wat mijn inbreng waard was, waarbij jij natuurlijk het laatste woord hebt.

Durf jij?
Je hoeft niks te investeren en je hebt niks te verliezen. Bedenk eventueel vooraf hoeveel je over hebt voor een goed idee, voor elke nieuwe klant, voor 10% meer bezoekers of extra omzet. Ik voorspel nu al dat je tevreden genoeg zult zijn om mij met veel plezier te betalen. 
Natuurlijk, het blijft een béétje eng, ook voor mij. Maar een wijs man heeft ooit gezegd: “Ondernemen is risico nemen.” Dus laten we het gewoon doen! Start hier.